Get Adobe Flash player

MAŽŲJŲ OLIMPIADA

Kalvarijos vaikų lopšelis-darželis „Žilvitis“ dalyvavo RIUKKPA (Respublikinė ikimokyklinių įstaigų kūno kultūros pedagogų asociacija) organizuotame „Mažųjų olimpiada“. Projekte dalyvavo priešmokyklinio ugdymo „Kiškučių“ grupės vaikai ir pedagogai Rasa Dulinksienė, Evaldas Grigaitis.

Balandžio 7 d. vykome į antrąjį etapą kuris vyko Varėnos Ąžuolo gimnazijoje. Vaikai atliko paruoštas organizatorių užduotis, 5 skirtingas estafetes. Varžėsi prieš kitus 2 darželius, Marijampolės miesto lopšelį-darželį „Vaivorykštė“ ir Varėnos vaikų lopšelis-darželis „Pasaka“. II etapo nugalėtojais tapo Varėnos darželis-lopšelis „Pasaka“. Už dalyvavimą vaikai apdovanoti organizatorių įsteigtais prizais.

Vaikai rungtyniaudami su kitų darželių ugdytiniais įgavo patirties, suteikė daug gerų emocijų, džiugios nuotaikos ir norą judėti. Visi grįžo su džiaugsmu ir gera nuotaika.

Kūno kultūros pedagogas Evaldas Grigaitis

Atnaujinta (Penktadienis, 08 Balandis 2016 12:32)

AŠ BĖGU 2016

Balandžio 7-oji- pasaulinė sveikatos diena. Šiai dienai paminėti jau treti metai organizuojama akcija „AŠ BĖGU 2016“. Visus akcijos dalyvius (vaikučius, jų tėvus, šeimų narius ir darbuotojus) pasveikino lopšelio-darželio direktorė Loreta Krasauskienė.

Atlikome apšilimo pratimus pagal kūno kultūros pedagogo paruoštą mankštą, kiekviena grupė pristatė savo skanduotes ir startavo. Prie FINIŠO linijos kiekvienas dalyvis gavo prizą- obuolį. Vaikams ši akcija patiko ypač, jie organizatorių paruoštą trasą įveikė keletą kartų.

Kūno kultūros pedagogas Evaldas Grigaitis

Atnaujinta (Penktadienis, 08 Balandis 2016 12:26)

SAUGAUS EISMO PAMOKA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija paskelbė konkursą saugaus eismo propagavimui vaikų tarpe.

2016 m. balandžio 6 dieną atsiliepėme į kvietimą. Darbo grupė ugdytiniams pravedė saugaus eismo pamoką. Vaikai žiūrėjo filmukus apie saugų eismą, atliko užduotis su kelio ženklais, prisiminė saugaus eismo taisykles, praplėtė pažinimo kompetenciją, išbandė savo patirtį.

Priešmokyklinio ugdymo pedagogė Lina Vaičiulaitienė

Atnaujinta (Penktadienis, 08 Balandis 2016 10:47)

VAIKŲ VELYKĖLĖS 2016

Nors dar gamta nespėjo pabusti ir sužaliuoti po žiemos šalnų, tačiau pavasariu kvepiantis oras balandžio   6d. sukvietė visą lopšelio-darželio bendruomenę į Vaikų Velykėlių šventę. Lopšelis-darželis jau antrą kartą dalyvauja Naisių vasaros organizuojamame konkurse „Vaikų Velykėlės 2016“

Vaikus pasitiko Velykų bobutė (auklėtoja Audronė Pauliukonienė) ir sugrįžęs paukštelis (auklėtoja Raimonda Statkevičiūtė). Velykų bobutė pasveikino visus susirinkusius, papasakojo apie  Velykų reikšmę, papročius, tradicijas, supažindino su simboline margučių reikšme, jų raštais, įvairove. Vaikai žaidė lietuvių liaudies žaidimus, dainavo daineles, suko ratelius. Didžiausias akcentas Didžiojo margučio puošimas. Vaikai įvairiais raštais aplikavo, piešė, margino margutį.

Šis konkursas puoselėja lietuviškas tradicijas. Ugdo tautiškumą, pilietiškumą,  bendruomeniškumą. Šventės metu visiems buvo linksma ir smagu, lydėjo džiugi nuotaika ir vaikų šypsena. Šventei pasibaigus Velykėlė ir paukštelis pažadėjo sugrįžti ir kitais metais.

Vaikų velykėles organizavusi darbo grupė:

Janina Bukevičienė, Ilona Jasiulevičienė,

Audronė Pauliukonienė, Raimonda Statkevičiūtė

Atnaujinta (Penktadienis, 08 Balandis 2016 10:14)

Ekskursija į Naisius

2015 metais mūsų lopšelis-darželis dalyvavo UAB „Naisių vasaros“ skelbtame konkurse „Vaikų velykėlės 2015“. Bendruomenė buvo kviečiama marginti velykinius margučius ir organizuoti jau tradicija tapusią „Vaikų Velykėlių“ šventę, kurią filmavome. Miestelių kategorijoje tapome nugalėtojais ir laimėjome kelionę į Naisius. Be to kiekvienas dalyvis apdovanotas CD Bardų dainos vaikams.

2016 m. balandžio 5 d. 31 ugdytinis ir 10 darbuotojų aplankėme Naisius, kur mus pasitiko gidė. Aplankėme istorijos muziejų, Baltų dievų skulptūrų muziejų, Inkilų muziejų. Kopėme į Baltų areną, apžiūrėjome žolynų muziejų, kuriame sodinami lietuviškų veislių augalai. Pabuvojome Šiaulių rajono Naisių literatūros muziejuje, kuriame buvo filmuota „Naisių vasaros“ serialas. Stebėjome gandrų lizdą, kuris ištisą parą yra filmuojamas ir gandrus galime stebėti tiesiogiai internete. Vaikams didžiausią įspūdį paliko arkliukai žemaitukai, kurie veisiami ir auginami R. Karbauskio žemaitukų ūkyje. Papietavę Naisių kultūros ir turizmo centre nuvykome į Kryžių kalną, kuris vaikams sukėlė daug emocijų ir paliko didelį įspūdį. Grįžome namo dalindamiesi įspūdžiais, daug pamatę ir sužinoję, apžiūrinėdami namiškiams vežamus suvenyrus.

Dėkojame projekto mecenatui ir globėjui Ramūnui Karbauskiui už suteiktą galimybę aplankyti Naisius.

Vaikų velykėles organizavusi darbo grupė: Janina Bukevičienė,

Renata Dovydaitienė, Ilona Jasiulevičienė, Rasa Dulinskienė,

Odeta Karpavičienė, Inga Mačienė

Atnaujinta (Penktadienis, 08 Balandis 2016 09:59)